Huisartsenpraktijk Duysens

Praktijkovername en afscheid familie Duysens

Beste patiënten,

Sinds meer dan tien jaar wonen en werken wij met veel plezier in Biervliet. Vanaf 1 oktober 2024 gaan wij met pensioen, na 35 jaar als huisarts gewerkt te hebben. Aan het eind van het jaar verhuizen wij naar Rhenen, dichterbij onze kinderen en kleindochter.
De praktijk wordt vanaf 1 oktober overgenomen door Huisartsenpraktijk Axel. Er zal iedere dag spreekuur gehouden worden op de huidige locatie die u gewend bent, ook de apotheek blijft open. We hebben er alle vertrouwen in, dat de huisartsenzorg en de apotheek in goede handen zal zijn bij onze opvolgers. Zeker ook omdat onze ervaren medewerkers kunnen blijven werken op dezelfde wijze als de afgelopen 10 jaar.
Namens het hele team, u het allerbeste toewensend,

Martha Duysens-Power
Marcel Duysens

Huisartsenpraktijk Duysens
Beukelsstraat 29 4521 BE Biervliet

Helpdesk Digitale Zorg

Wat is Helpdesk Digitale Zorg?
Helpdesk Digitale Zorg biedt ondersteuning bij de digitale zorg aan alle inwoners van Zeeuws-Vlaanderen. Al uw niet-medisch inhoudelijke vragen rondom digitale zorg kunt u stellen bij Helpdesk Digitale Zorg. Denk aan hulp bij het inloggen in het patiëntenportaal, zelfmetingen sturen, medicatie bestellen of het werken met DigiD.
De servicemedewerkers van Helpdesk Digitale Zorg hebben inhoudelijke kennis over de digitale toepassingen van de huisartsenpraktijken in Zeeuws-Vlaanderen en kunnen u op weg helpen. Daarnaast hebben ze alle tijd voor u. En belt u vaker? Ook dat is geen enkel probleem! Helpdesk Digitale Zorg is er voor u, zodat ook u van de voordelen van digitale zorg profiteert.

Hoe neemt u contact op?
Op www.helpdeskdigitalezorg.nl vindt u alle handleidingen om zelf aan de slag te gaan. Wilt u liever iemand spreken, dan belt u naar telefoonnummer 085-1304575. U spreekt dan altijd met iemand die u begrijpt en samen met u tot een oplossing komt.
Helpdesk Digitale Zorg is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur. Belt u buiten deze tijden, dan wordt u automatisch door een servicemedewerker teruggebeld met de vraag of u nog hulp nodig heeft. Ook is contact via e-mail en chat mogelijk.